Trött som ett svin

Kunde inte sova idag, försökte men drog upp igen, var nog flera saker som spelade in till exempel att jag var hungrig och så hade jag vänt dygnet.
Så beslöt mig för att vända tillbaka det genom att vara vaken heeela natten...
Så nu är jag trött och väldigt seg, och ska strax dra en liten frulle, det blir gröt med linfrön, solrosfrön, sylt och mjölk... Kanske kokar ett par ägg på det också om jag pallar.

Men idag ska jag iaf säga av mig min lägenhet här i kramfors och handla lite mer mat, det e väll dee sakerna som ligger på högsta prioritet.
Sedan är det full rulle på projektet. Testredovisning på fredag så måste börja skriva på en sådan också.

Ursäkta att jag skriver som en fiskorv men min hjärna e som sagt Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeg! =D

EDIT: HAHA! Hur kan man bli så himlans glad när man inte sovit? Känner mig jätteglad av någon anledning!


Här är jag också väldigt trött...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0