Tråkig dag

Idag har jag inte gjort någonting alls... Nästan, har bara varit hemma chillat och suttit vid datorn.
Lagat mat och sånt ofc, men det gör man ju för att leva, men man vill ju "Leva" också =D

En sak som jag gjort är att jag har börjat att samla ihop lite bilder till min showreel, så ska göra klart den tills imorron så att jag kan skicka in den till praktikplatserna jag sökt, så kan jag hoppas på att få praktik i Uppsala.

Och vad tycker ni om mitt nya påhitt med onödigt vetande filmerna? =D, jag tycker de är roliga (såklart), men skulle vara awesome om ni också gillade de. Har tänkt dra kanske en eller två filmer i veckan men om det blir populärt så blir det väl lite fler =D

Här är psycho me i Magaluf =D, får alltid röda ögon haha.


Kommentarer
Namn: Thakang

:PpPpppPpp



Nej, men har också haft grymt tråkigt idag. Bara typ installerat Windows 7 :<<.................



Püss//Adam <333333333333

2009-11-08 - 04:00:22

Namn:
Kom ihåg

E-Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0