Skriver i skolan

Nu sitter jag på skolan, efter att ha haft en rätt tråkig gästföreläsning av en snubbe ifrån Göteborg, som framförde den via en HD Cam, hehe, lite småroligt, men kände verkligen inte att det han berättade om satte sig i min hjärna då det inte ens har med 3D att göra.
Han ville mest bara göra reklam om sin balla idé om föreläsningar via internet samtidigt som att vi var det första testet för honom.

Hursomhelst, nu sitter jag här, och skriver på försa utkastet till slutrapporten för projektet, ligger uppe på 7 A4 sidor just nu, men kommer bli några sidor till.
Sedan så ska jag börja med presentationen inför testredovisningen nu på fredag.

Sen efter det kan jag äntligen börja arbeta med sista delmålet i projektet, så ska bli niice, har gått väldigt segt med projektet på en vecka då motivationen gått ner för att arbetsgivaren inte hört av sig. Nu har han det och det börjar sakta gå tillbaka till samma motivation igen =D

Här väntas det på väskor, ser ni femman undanstoppad under rullbandet?

Jag lade den där, och skulle checka hur många varv det hann gå innan den vart tagen...

Tror det tog typ 2.5 varv, sedan var det en liten unge som tog upp den =D


Kommentarer
Namn: Arshii

haha snyggt!

2009-11-11 - 14:32:22
Bloggadress: http://arshii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0