Nytt virus laddar ner barnporr till datorn!

Virus kan ju vara bra jobbiga, att de sabbar ens dator och sånt, men här har vi ett virus som förstör ens rykte helt och bajsar på ens identitet.
Ett virus som till och med fått personer att komma in i fängelset.

Det viruset gör är att den laddar ner "Barnporr" på din dator. Så rätt som det är kanske du hittar det på din dator och fattar ingenting, eller så hittar någon du känner det på din dator, redan där är du förstörd. Men sedan finns chansen att polisen hittar det innan dig och sedan kommer och bankar på din dörr, spelar nog inte så stor roll om man nekar till brottet, det hade väl vilken pedofil som helst gjort?

Detta låter och är iaf helt sjukt, jag som inte ens har virusprogram än =(, får ta och skaffa mig något fort som bara ögat. Gör det ni också, detta är ju creepy som tusan!

Källa

Kommentarer
Namn: Thakang

Jag har det på min dator, det är rätt najs då slipper jag tanka ner själv. ;)

2009-11-12 - 00:20:26
Bloggadress: http://lejonknugen.blogg.se/
Namn: myran

haha jorå suprise ;)

2009-11-12 - 11:20:19

Namn:
Kom ihåg

E-Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0