Matlagningsprogram

Snart kommer jag hem till Uppsala igen, och då planerar jag att återuppta en sak jag höll på med lite förut, laga mat =D, och sedan livesända när jag lagar maten.
För i Uppsala så finns det ett bra kök, och kommer inskaffa en bättre mic =D så att ni hör mig bättre.
Avsnitten kommer såklart att läggas upp på sidan efter att jag haft livesändningen.

Men för er som vill försöka hänga med i matlagningen så kommer jag att lägga ut vilka ingredienser och redskap som behövs för att avsluta maträtten.
I livesändningen kommer ni även kunna chatta med mig och säga till om ni inte hinner med.
Ni kommer att få välja vilka maträtter som jag skall göra också.

Så kommer att välja ut någon av de maträtter som ni skriver i kommentarerna, och om ingen kommentar kommer in väljer jag själv!...


Kommentarer
Namn: M I R A B E L L E

jag har design utlottning som jag lottar ut i kväll, helt gratis, hur lätt som helst. du skriver bara att du vill ha den å sen är du med ;) bra va ? :* puuuuuussssss

2009-11-12 - 17:15:12
Bloggadress: http://mmirabelle.blogg.se/
Namn: Arshii

Låter ssom en toppen ide =D

2009-11-12 - 18:40:28
Bloggadress: http://arshii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0