Första inlägget, Halloween!

Jag välkomnar mig själv till att skriva i min blogg, kommer inte ta upp vem jag är ALLS just nu, det får komma i nå´t senare inlägg. Men det som e på G nu är att jag var ute på Halloween i Kramfors (Typ minsta staden i världen eller nå´t) med:

De kom ända ifrån Uppsala för att hänga med mig =D, dock fick man tjata lite ;), hursomhelst! Jag klädde ut mit till en "Våldtagen Basketspelare"

Tänkte klä ut mig till en "Radioaktiv Zombie Basketspelare" men sminket hann inte komma i tid ='(, så fick nöja mig med det, men hade väl sett ut såhär eller nå´t:

 

Men var inte bara jag som var utklädd i de som jag hängde med ute på krogen, utan det fanns en Obi-Wan (Starwars) med i leken, och en tjej som var utklädd till några snubbar? i en film som jag inte har sett, sedan även en ball "Norsk Präst" (Hade norsk bibel med sig).

 

Präst

Obi-Wan och hon som var utklädd

 


Kommentarer
Namn: P.A.D from the Hood

Tjo Shiine!

2009-11-05 - 18:39:03

Namn:
Kom ihåg

E-Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0