Människoslaktande fotograferande arbetar Alexander

Jag och Arshia har startat en ny fil på mitt spel No More Heroes där man är en lönnmördare vid namn Travis som vill bli världens bästa lönnmördare för att få ett ligg med den snygga Sylvia. Sjukt roligt spel med min typ av humor, längtar till tvåan som kommer om drygt en månad.



Sedan så har min kamera äntligen kommit hem, och jag är sjuukt glad över det, den är lika bra som jag förväntat mig att den skall vara, men har inte lärt mig alla dess funktioner än, men det skall nog inte bli en större utmaning, man har ju manual.

Så har kunnat fota mitt lilla kontor jag fixat i mitt hus, som ni skall få se nu på dirren!
Gillar mitt intro med skynket, och den balla billboarden med saker på!


Här är då mitt kontor till Lucha Libears


Sedan kommer man in och då ser det ut såhär, stökigt? ja, men det mesta e inte mitt!

Kommentarer
Namn: Arshii

Jag är sååå duktig på de spelet :)

2009-12-19 - 23:10:27
Bloggadress: http://arshii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0