Lär mig The Setup Machine i väntan på Kamera!

Håller på att lära mig The Setup Machine inför arbetet som startar på riktigt nästa vecka. Så måste ha lärt mig det tills dess. Det kommer inte bli lätt, men när jag väl kan det kan jag jobba mycket mer effektivt och snabbare.

Istället för att bygga ett skelett, skinna karaktären och använda weight tool (som tar MINST 6 timmar för mig), så kan The Setup Machine göra det på under en timma när man kan det.
Underbart.

Väntar även på min "första" kamera som jag tänker typ på hela tiden =D nästan. Inte. Men endå, vill ha den nu.
Pappa har redan börjat ta bilder med den i USA. Kan visa lite. Fö er som itne vet vilken kamera det är så är det Canon Powershot S90


Utanför hans hotell i San Francisco


Detta är bilden i helhet


Samma bild fast inzoomat!

Det kanske låter som skryt! För det är det! För att varra en vanlig kompakt kamera är detta sjukt tycker jag =D Längtar!

Kommentarer
Namn: P.A.D from a brand new hood on the moon!

jäkligt sweet! =D

Uppsala idag btw :D

2009-12-18 - 16:37:03

Namn:
Kom ihåg

E-Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0